Всичко за мен

четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Забранен плод

Затварям очи и виждам теб-
изплувал сън, горчива мисъл,
обречена любов, не пламнала искра.
Затварям очи и ти си там-
горчива тръпка, неугасваща тъга.
Заспивам с теб- прекрасен блян,
нежно разцъфващо цвете-
забило тъни дълбоко в сърцето ми.

Прегръщам те в мислите си,
докосвам те, потъвам в погледа ти
и щом се събудя тебе те няма.

Отпий от сълзите ми,
почувствай сърцето ми- обичай ме!
Аз никога не ще съм твоя.
Обичам те- ти никога не ще си мой.

Една любов, една мечта-
това е целият ми свят,
това си ти , но не в моята съдба,
бленуван, но далечен мой прекрасен
но увехнал розов цвят.

Усещане за топлина,
нежен летен вятър,
детски смях и свобода-
това си ти, това е моята мечта.

Не си дошъл, а си отиваш.
Не си ме чул, а ме убиваш,
нежен шепот в сърцето ми,
слънчев лъч в небето ми-
това си ти не си отивай!
В звездна нощ- луна сияйна.
В безкрайна зима- топлина омайна-
това си ти, това е моето сърце-
ранено и обидено плачещо дете.


Невъзможен, недостъпен и опасен,
блян вълнуващ, сън прекрасен
превърнал се в любовен зов-
горящ, изпепеляващ, вечно дишащ в мен-
НЕСТИХВАЩА ЛЮБОВ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар